06:00-08:00 |
Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym, zabawy integrujące grupę. |
08:00-09:00 |
Poranne zabawy ruchowe. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. |
09:00-09:30 |
Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie. |
9:30-9:45 |
Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową, nauka języka angielskiego (wtorek,czwartek) |
09:45-10:00 |
Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć. |
10:00-10:30 |
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. |
10:30-11:15 |
Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapiania guzików, suwaków – doskonalenie czynności). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, wycieczki i spacery – poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola. |
11:15-11:30 |
Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe. |
11:30-12:00 |
Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie. |
12:00-13:30 |
Odpoczynek poobiedni, słuchanie bajek, muzyki – wyciszenie, |
13:30-14:00 |
Podwieczorek – kultura spożywania posiłków. |
14:00-17:00 |
Zabawy ruchowe, gry dydaktyczne, praca wyrównawcza, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Własna aktywność dzieci. Zabawy zorganizowane przez nauczyciela i swobodne w ogrodzie przedszkolnym. |
06:00-08:00 |
Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym, zabawy integrujące grupę. |
08:00-09:00 |
Poranne zabawy ruchowe. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. |
09:00-09:30 |
Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie. |
09:30-09.45 |
Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć. |
09:45-10:00 |
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. |
10:00-10:15 |
Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową, nauka języka angielskiego (wtorek, czwartek) |
10:15-11:45 |
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapiania guzików, suwaków – doskonalenie czynności). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, wycieczki i spacery – poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola. |
11:45-12:00 |
Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe. |
12:00-12:30 |
Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie. |
12:30-13:15 |
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. |
13:15-13:30 |
Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. |
13:30-14:00 |
Podwieczorek – kultura spożywania posiłków. |
14:00-17:00 |
Zajęcia dodatkowe – rytmika, plastyka, zabawy ogólnorozwojowe. Zabawy ruchowe, gry dydaktyczne, praca wyrównawcza, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Własna aktywność dzieci. Zabawy zorganizowane przez nauczyciela i swobodne w ogrodzie przedszkolnym. Zabawy inicjowane przez dzieci w kącikach zainteresowań, porządkowanie sali. |
06:00-08:00 |
Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym, zabawy integrujące grupę. |
08:00-09:00 |
Poranne ćwiczenia gimnastyczne. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. |
09:00-09:30 |
Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie. |
09:30-09:45 |
Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. Doskonalenie czynności samoobsługowych i higienicznych – mycie zębów. |
09:45-10:15 |
Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć. |
10:15-10:45 |
Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową, nauka języka angielskiego(wtorek,czwartek) |
10:45-11:50 |
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapiania guzików, suwaków – doskonalenie czynności). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, zabawy tropiące, wycieczki i spacery, poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola. |
11:50-12:00 |
Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe. |
12.00-12.30 |
Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie. |
12:30-13:00 |
Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć. |
13:00-13:30 |
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. |
13:30-14:00 |
Podwieczorek – kultura spożywania posiłków. |
14:0-17:00 |
Zajęcia dodatkowe – rytmika, plastyka, zabawy ogólnorozwojowe. Zabawy ruchowe, gry dydaktyczne, praca wyrównawcza, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Własna aktywność dzieci. Zabawy zorganizowane przez nauczyciela i swobodne w ogrodzie przedszkolnym. Zabawy inicjowane przez dzieci w kącikach zainteresowań, porządkowanie sali. |
06:00-08:00 |
Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym, zabawy integrujące grupę. |
08.00-08.30 |
Religia (poniedziałek,czwartek) |
08:30-08:45 |
Poranne ćwiczenia gimnastyczne. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. |
08:45-09:00 |
Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie. |
09:00-09:30 |
Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową, nauka języka angielskiego( wtorek, czwartek) |
09:30-10:00 |
Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć. |
10:00-11:50 |
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapiania guzików, suwaków – doskonalenie czynności). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, zabawy tropiące, wycieczki i spacery, poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola. |
11:50-12:00 |
Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe. |
12.00-12:30 |
Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie. |
12.30-13:00 |
Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć. |
13:00-13:30 |
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. |
13:30-14:00 |
Podwieczorek – kultura spożywania posiłków. |
14:00-17:00 |
Praca indywidualna z dziećmi- dostosowanie zadań do możliwości dzieci. Zajęcia dodatkowe – rytmika, plastyka, zabawy ogólnorozwojowe. Zabawy ruchowe, gry dydaktyczne, praca wyrównawcza, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Własna aktywność dzieci. Zabawy zorganizowane przez nauczyciela i swobodne w ogrodzie przedszkolnym. Zabawy inicjowane przez dzieci w kącikach zainteresowań, porządkowanie sali.
|
06:00-08:00 |
Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym, zabawy integrujące grupę. |
08:00-08:30 |
Poranne ćwiczenia gimnastyczne. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. |
08:30-9:00 |
|
09:00-09:30 |
Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie. |
09:30-10:00 |
Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć. |
10:00-10:45 |
Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapiania guzików, suwaków – doskonalenie czynności). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, zabawy tropiące, wycieczki i spacery, poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola. Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. |
10:45-11:15 |
Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową, nauka języka angielskiego (wtorek, czwartek) |
11:15-11:50 |
Zajęcia ruchowe. Zabawa swobodna przy niewielkim udziale nauczyciela |
11:50-12:00 |
Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe. |
12.00-12:30 |
Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie. |
12.30-13.00 |
Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć. |
13:00-13:30 |
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. |
13:30-14:00 |
Podwieczorek – kultura spożywania posiłków. |
14:00-17:00 |
Praca Indywidualna z dziećmi- dostosowanie zadań do możliwości dzieci. Zajęcia dodatkowe – rytmika, plastyka, zabawy ogólnorozwojowe. Zabawy ruchowe, gry dydaktyczne, praca wyrównawcza, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Własna aktywność dzieci. Zabawy zorganizowane przez nauczyciela i swobodne w ogrodzie przedszkolnym. Zabawy inicjowane przez dzieci w kącikach zainteresowań, porządkowanie sali.
|
Redakcja strony: Ramowy rozkład dnia Rejestr zmian
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl